INFORMACJA - Ogłoszenia - Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

INFORMACJA

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki

Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5  

42-100 Kłobuck

 

Ogłoszenie nr 70823 / 06.11.2020

 

Komendant Powiatowy Policji w Kłobucku poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Inspektor do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki
     

Liczba stanowisk: 1

 

Wymiar etatu: 1,0

 

Nabór będzie prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie

                                              

Miejsce pracy

 

Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku

Ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5  

42-100 Kłobuck

 

Wynagrodzenie zasadnicze: 2924,40 zł brutto

 

Czym będziesz się zajmować

 

Osoba na tym stanowisku:

 

1.         Analizuje stan techniczny urządzeń łączności w jednostce, prowadzi dokumentację techniczną, zestawia elementy składowe sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonuje niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.

 

2.         Organizuje łączność w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych, w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań na miejscu zdarzenia.

 

3.         Zarządza centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.

 

4.         Opracowuje zapotrzebowania oraz prowadzi ewidencję sprzętu oraz materiałów łączności będących w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności.

 

5.         Weryfikuje i rozlicza bilingi z telefonów komórkowych, w celu zagwarantowania zwrotu kosztów za rozmowy prywatne.

 

6.         Monitoruje funkcjonowanie instalacji i urządzeń elektrycznych w KPP w Kłobucku i jednostkach podległych oraz zgłasza ewentualne awarie w tym zakresie bezpośredniemu przełożonemu, w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości funkcjonowania KPP  w Kłobucku i jednostek podległych.

 

Kogo poszukujemy

 

Potrzebne Ci będą       

 

Wymagania niezbędne

-           Wykształcenie: średnie o profilu informatycznym

-           Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatyki lub łączności

-           Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows

-           Biegła znajomość obsługi komputera (podstawowe aplikacje biurowe)

-           Posiadanie obywatelstwa polskiego

-           Korzystanie z pełni praw publicznych

-           Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie

 

Wymagania dodatkowe

-           Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym

-           Uprawnienia SEP-owskie

-           Dyspozycyjność

-           Komunikatywność

-           Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

Co oferujemy

 

-           miejsce parkingowe na terenie urzędu

-           dofinansowanie do wypoczynku pracowników

-           wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

-           nagrody okresowe np. kwartalne

-           dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”

-           pakiet socjalny m. in. wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe

-           dofinansowanie do zakupu okularów

 

Dostępność

 

-           Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

-           Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Kłobucku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Warunki pracy

 

-           Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym

-           Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym  oświetleniem.

-           Wejście do budynku   Komendy Powiatowej  Policji w Kłobucku znajdujące się przy ulicy Bohaterów Bitwy pod Mokrą jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Zespole Łączności Informatyki usytuowane jest na I piętrze. W budynku  między parterem a I i II piętrem brak windy.  Pomieszczenia sanitarne znajdujące się na I piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

 

Dodatkowe informacje

 

-           Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia

-           Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru

-           Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia

-           Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego

-           Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka praca

-           Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym oraz na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 04.01.2021

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

 

-           CV i list motywacyjny

-           Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

-           Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy

-           Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.)

-           Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

-           Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

-           Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

-           Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

-           Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

-           Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

Aplikuj do: 27 listopada 2020

 

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 70823” na adres:

dokumenty należy przesyłać na adres ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck

(decyduje data stempla pocztowego)

 

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 34 310 92 18

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Przetwarzanie danych osobowych

            Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


            Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

            Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłobucku z siedzibą w Kłobucku przy ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck

            Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych: ul. Bohaterów Bitwy     pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck, tel. 34 310 92 17, adres e-mail: iod@klobuck.ka.policja.gov.pl

            Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

            Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.

            Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny  urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

 

Uprawnienia:

            - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

            - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych

            - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych

            - prawo do usunięcia danych osobowych

            - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej;

            - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

 

Podstawa prawna przetwarzania danych

 

            - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

            - art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z     dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6

            ust. 1   lit. c RODO

            - art. 6 ust. 1 a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO

 

Informacje o wymogu podania danych

            Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z  art. 221 Kodeksu Pracy oraz ustawy o   służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

            Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest  dobrowolne a zgodę taką wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

            Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana  w dowolnym czasie.

 

Inne informacje

            Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 


                                                                                  KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
                                                                                                    W KŁOBUCKU
                                                
                                                                                                insp. Tomasz GÓRKA

Metryczka

Data wytworzenia : 04.11.2020
Data publikacji : 06.11.2020
Data modyfikacji : 17.02.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Wiącek-Głowacz
Osoba udostępniająca informację:
Joanna Wiącek-Głowacz
Osoba modyfikująca informację:
Joanna Wiącek-Głowacz
do góry